Friday, April 9, 2010

Bekerja untuk kembali kuasai Terengganu - Ustaz Azman Shapawi


Pimpinan dan pendokong PAS khususnya dan Pakatan Rakyat amnya digesa agar mempertingkatkan komitmen untuk kembali menguasai kepimpinan kerajaan negeri Terengganu dalam pilihanraya umum ke 13 akan datang.

Demikian ditegaskan oleh Ustaz Azman Shapawi Abdul Rani, Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat sewaktu merasmikan Mesyuarat Agung Tahunan Kali Ke 47, Dewan Muslimat PAS Kawasan Besut di Alor Lintang, Jerteh. Turut hadir Ustaz Wan Azhar Wan Ahmad, Yang DiPertua PAS Kawasan Besut dan Haji Hassan Salleh, timbalannya.

Ustaz Azman menyatakan bahawa kemelut dalaman yang dihadapi oleh BN Terengganu sedang menunggu masa untuk pecah. Pembongkaran isu-isu yang melibatkan penyelewengan dan salahguna kuasa kini semakin terdedah kepada rakyat. Ditambah lagi dengan isu-isu yang sedang hangat menyelubungi kepimpinan UMNO termasuk skandal yang melibatkan kepimpinan tertinggi parti-parti komponan BN.

Saya yakin jika semangat yang ditunjukkan oleh perwakilan yang hadir hari ini dapat dipertingkatkan, melebar dan memperluaskan pengaruh Islam kepada masyarakat dan pengundi, PAS akan kembali menguasai Terengganu. Tegas beliau dengan penuh semangat.

No comments: